Close
Skip to content

Service og Support Vi yder både support og service

Sig endelig til hvis der er noget vi kan hjælpe med, om det måtte være support du har brug for til dit produkt eller det er blevet tid til service, så kontakt os

Instrutech vagttelefon åbent 24/7 365 dage om året.

Du kan kontakte os på +45 42 42 20 46.

NB. opkald udenfor vores normale åbningstid, som er mandag til fredag kl. 08.00 – 16.00, koster 1.200,00 kr. eks. moms pr. påbegyndte time.

Service og Support

Instrutech tilbyder et bredt serviceprogram, på alt instrumentering. Arbejdet udføres altid af specialtrænede serviceteknikere, enten hos dig eller på vores serviceværksted.

Vores serviceteknikere er trænede i alt vedligehold og service af alle vores produkter.

Træningen foregår på fabrikkerne rundt i Europa. Den afsluttes altid med en test og efterfølgende udstedelse af et tidsbegrænset certifikat.

Certifikatet er vores og din sikkerhed for, at vores teknikere altid er opdateret med den seneste viden om idriftsættelse og vedligehold af produkterne.

Instrutech udfører gerne service på timebasis, men vi anbefaler altid, at der laves en serviceaftale på gentagne opgaver.

Serviceaftalen giver os bedre mulighed for, at planlægge opgaverne og have de rigtige reservedele hjemme. Det betyder, i sidste ende, en lavere pris til kunderne. Alle serviceeftersyn afsluttes naturligvis med udarbejdelse af en servicerapport, med alt relevant information fra det udførte arbejde, samt dato for næste planlagte serviceeftersyn.

Instrutech kan også tilbyde dig træning i vedligeholdelse og kalibrering af udstyret, hvis udstyret f.eks. placeres uden for vores geografiske rækkevidde, og/eller hvis det er en fordel for dig, at kunne udføre opgaven internt af andre årsager.

Send en forespørgsel

Du er meget velkommen til, at kontakte vores servicetekniker direkte, for en uforpligtende snak, om hvad Instrutech kan tilbyde Jeres virksomhed inden for service og vedlighold.

Søren Møller Torsbjerg - portræt

Søren Torsbjerg Møller

Direktør